donderdag 12 november 2015

Nieuw leven met een nieuwe sjaal/schouderwarmer

Zo, dan ga ik maar eens proberen om dit blog nieuw leven in te blazen. Ooit enthousiast begonnen, maar sinds 2011 niets meer mee gedaan. Toch zonde. 
Dus nu heb ik alle oude berichten verwijderd en ga ik starten met een schone lei. In de hoop dat ik hier wat actiever word.

Het doel van dit blog is om dingen die ik gemaakt heb onder de aandacht te brengen in de hoop dat iemand ze wil kopen. Dus kom erbij, volg mij hier en/of op mijn Facebookpagina Alles zelfgemaakt. Gezellig!

In dit eerste nieuwe bericht vraag ik aandacht voor een mooie sjaal of schouderwarmer die ik gemaakt heb. 



Gemaakt van heerlijk zacht verloopgaren in de kleuren creme, beige, groen en bruin.
Op verschillende manieren te dragen, zowel gewoon op binnenkleding als onder een jas.









Als je het model wel leuk vindt, maar de kleuren niet, dan kan ik deze lekkere sjaal natuurlijk ook voor je maken van ander garen.

Prijs: 15 euro exclusief eventuele verzendkosten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten