donderdag 19 november 2015

Poncho voor een kleine meid.

Van een paar bolletjes garen die ik had liggen, maakte ik deze poncho, net zo lang tot het garen op was.


Ik begon met gewone granny-steken, maar dat vond ik te saai worden. Daarom maakte ik er wat golfjes bij. 
Hierdoor valt de poncho gelijk ook wat speelser.

Toen hij klaar was, vond ik het ook wel op een rokje lijken. Misschien kan het daar ook wel voor gebruikt worden.

Deze is geschikt voor een kindje van ongeveer 2 jaar, schat ik. 
De lengte middenvoor en -achter is 30 cm en de breedte tussen de punten is 54 cm.

Een poncho van deze maat maak ik voor je voor 10 euro.
In de kleuren die je wilt. 
En met of zonder golfjes.
En deze is natuurlijk ook te koop.

 Als je zin hebt, kom dan even langs op https://www.facebook.com/alleszelfgemaakt/ en like de pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten